رونالدو :" شاید در بهترین لحظه دوران فوتبالم هستم "
تاريخ : سه شنبه 8 آذر 1390برچسب:, | 18:57 | نویسنده : CR7

کریستیانو رونالدو ، بازیکن پرتغالی رئال مادرید ، روز دوشنبه جایزه ورزشی سال 2011 آس را به خاطر 40 گلش در لالیگای گذشته دریافت کرد . او با آس تی وی ، به طور اختصاصی مصاحبه کرد ، از این جایزه تشکر کرد و گفت که "در بهترین لحظه " دوران فوتبالش است .
کریستیانو گفت :" باعث افتخارم است که این جایزه را برای دومین بار می برم . برایم خوشایند است و از هم تیمی ها و هواداران تشکر می کنم . "
در مورد شرایط خودش گفت :" شاید در بهترین لحظه دوران فوتبالم باشم ، البته هنوز خیلی تا پایان فصل مانده است . در شرایط خوبی هستم و می خواهم ادامه دهم . تیم در شرایط خوبی است و می خواهم که تا پایان فصل به این روند ادامه دهم ."
در این باره که آیا می تواند رکورد فصل قبلش را بشکند یا نه گفت :" من خودم را در چالش ها محدود نمی کنم ، فقط تلاش می کنم از حضور در زمین لذت ببرم و چه گل بزنم ، چه نزنم ، به تیمم کمک کنم . "
در مورد گلی که در فینال کوپا دل ری به بارسا زد هم گفت :" لحظه بی همتایی در دوران ورزشی من در این جا بود ."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




پیچک